martes, 21 de abril de 2009

nire oporrak



Nire oporretan egon naiz hemen Bilbom. Bilbom egon naiz nire lagunekin eta nire familiarekin . Egun batzuk egon naiz hemen sestao nire aitaren etxean . nire aitaren etxean egin dut denetarik jolastera playera , psp, egon ordenagailuan ere nire aitaren etxean ere geratu naiz bazkaltzen egun batzuk . Nire aita irakatzi dit gidari egitera eta hori eta oso ondo pasatu nuen nire aitarekin. Beste egun batzuk egon naiz hemen la peñan nire lagunekin jolanten futbolena eta hori. Ostiralearen geratu nintzen kanpamenduekin egotera eta bazkaltzera ere bai oso ondo pasatu nuen ostiralean . Aste buruetan egon naiz anakondan eta oso ondo egon nuen hauek izan dira nire oporrak .

1 comentario:

  1. kaixo !!!
    Argazki ederra sarrera moduan!.
    Ondo daukazu blog!
    Mesedez gauza para bat:
    - kontuz ortografiarekin
    - Banandu galderak eta erantzunak punto aparte batekin, edo gidoi bat erabili.
    ok?

    ResponderEliminar